czwartek, 13 grudnia 2012

Tylko w barze "Słodycz"



Historie (prawie) kryminalne, dużo cytatów z Tyrmanda, krzyżówka, rebus itepe, itede  – to wszystko w „Ja nie zabiłem”. To gazeta, może jednorazowa, a może nie – która powstała w ramach programu „Fotoprezentacje”.









 Zdjęcia inspirowane „ZŁYM” Tyrmanda i powieściami kryminalnymi w ogóle zrobiła Dominika Gęsicka, gazetę pięknie i bardzo stylowo zaprojektowała Ania Nałęcka z Tapir Book Design, skoordynowała nas wszystkie Zuza Sikorska ze Stowarzyszenia Inicjatyw Twórczych „Ę”, a ja miałam w tym skromny opiekuńczo-kuratorski udział.

Autorem muralu ze zdjęcia okładce gazety jest SC Szyman z Pracowni n22.

Zapraszamy na premierę „Ja nie zabiłem” do Mozaiki (Puławska 53, jutro 14 grudnia, na 19 – w programie toast najczystszym z trunków przegryziony marynowanym śledziem, dużo wylewności, ściskania się za szyję i dysput. No i w Mozaice jest prawdziwy dancing. Szykujcie lakierki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz